Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Τα social media στην Ευρώπη

Σιγά σιγά (πολύ σιγά, για να λέμε την αλήθεια...) προσαρμόζονται και οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις στο νέο περιβάλλον των social media. Ακόμη και οι επιχειρήσεις της Ελλαδάρας, που οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι απέχουν κάπως από τον πάτο στο σχετικό πίνακα που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat. Και σε μερικές περιπτώσεις (βλέπε, χρήση twitter) χτυπάμε κορυφαίες θέσεις!


Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat λοιπόν, σχεδόν τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης διέθεταν δική τους ιστοσελίδα το 2013 - μια αύξηση περίπου 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Επίσης, πάνω-κάτω μία στις τρεις επιχειρήσεις είχαν παρουσία σε τουλάχιστον ένα social media, παρότι μόλις το 8% του συνόλου είχε θέσει σε εφαρμογή συγκεκριμένους κανόνες και υποχρεώσεις για τη χρήση των κοινωνικών δικτύων.
Αν το δει κανείς αναλυτικά το ζήτημα, το 28% των επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Ενωσης χρησιμοποιούσε το 2013 κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το 11% χρησιμοποιούσε πλατφόρμες multimedia όπως το Youtube, το 10% χρησιμοποιούσε μπλογκ ή μίνι μπλογκ όπως το Twitter και το 6% χρησιμοποιούσε γνωστικά εργαλεία βασισμένα στην Wikipedia.
Πηγή: Ελευθεροτυπία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου